Stäng

Beklagar, det finns inga tillgängliga bilar för det valda datumet/tiden

Om det efter en sökning du får meddelandet ”Beklagar, det finns inga tillgängliga bilar för det valda datumet/tiden ? ” så kan vara att du har utlöst vår anti-spam policy . Vi använder sofistikerade anti- spam teknik för att skydda våra låga priser och se till att vi kan erbjuda dig de mest konkurrenskraftiga priserna på marknaden.

Om du har utfört flera sökningar under en kort tid, kan det utlösa anti-spam filter och det visar då ingen eller begränsad tillgång till din sökning som tidigare har visat tillgänglighet. Vänligen kontakta oss med dina önskemål och vi kommer att informera om tillgängliga bilar. Du kan använda vår supportsida för telefon eller e – post support och vi kommer att informera om vilka hyrbilar och priser som är tillgängliga.

Observera att i dem flesta fall då du söker igen efter 30 minuter och rensa webbläsarens cache får du återigen resultat. Men om du fortsätter att genomföra sökningar så kan detta förvärra problemet och du kanske inte ser resultat under en längre tid. Vänligen kontakta oss med dina önskemål och vi kommer att skicka e-post offert direkt till dig som gör att du kan göra en bokning, eller så kan vi ta din bokning via telefon.  Vi ber om ursäkt om detta orsakar någon olägenhet, men denna politik är på plats för att skydda hyrbilbokningens programvara och gör att vi kan fortsätta att erbjuda de mest konkurrenskraftiga priser på hyrbilar.

 

  Tillbaka