Stäng

Kundrecensioner – 4

4 av 5

4big

Totalt 88 recensioner

 


Nemt, hurtigt og ingen overraskelser!!! 5star

Destination: Pisa – Airport Galileo Galilei  it
Skrivet av Henrik Kalhave den 1 oktober 2012

Nem hjemmeside, hvor du hurtigt klikker dig igennem til udlejning af en bil. Jeg kan varmt anbefale Globalcar, og vil fremover ikke tøve at benytte mig af disse igen. Tak for en god oplevelse!!

 


Mörkad kundhantering 2star

Destination: Visby – Airport  swe
Skrivet av Kent den 23 september 2012

Två saker som är riktigt dåligt, först hantering om försäkring och självrisk man vet inte vad man betalar för man har ett dåligt backup om det händer något, självriskreducering bara oklarheter. det andra man har inte avtal med er ni bara slingrar er ifrån ansvar ni gör bara marknaden svårare för kunder. hoppas marknaden inte forsätter åt det här hållet.

 


Kunde inte vara bättre 5star

Destination: Sarajevo – Airport  bosh 
Skrivet av Zoran Kelava den 21 september 2012

Helt nöjd Skulle rekomendera till andra. Ingen krångel allt i tid.

 


Good service but beware the ‘return empty policy.’ 4star

Destination: Alicante – Airport  esp
Skrivet av Alexander Blyth den 10 september 2012

The service from pick up at the airport was good as was the service at the desk. I have no complaints at all really bar 2 x points. 1. Beware the ‘return the car empty policy’ – most folk are extremely unlikely to drive 500+ Km in a week! For example, I returned the car 1/2 full, so in effect paid for 40Euro of fuel I did not use. 2. The extra insurance cover: Most people buy a Mondial type policy prior to departure, as I did. If you do not use Dickman’s own, they still take a 300 Euro deposit!!

 


Dubbelt så dyrt vid betalning, som priset vid beställning 2star

Destination: Sicily – Palermo Airport  it
Skrivet av Walter Lind den 8 september 2012

Vid beställning fick jag ett pris på ca 100 euro. När jag hämtade bilen så tillkom försäkring på150 euro. Vid betalning så fick jag betala 187 Euro. Dålig information om hyresvillkoren. Väntar gärna på ett svar av Er, hur detta kan vara möjligt. M.v.h Valter

 


Svar från Globalcar den 9 september 2012

Hej Valter, Givetvis så ska du inte få betala ett högre pris än vad du erhöll vid bokningen. Observera dock att all extra utrustning och frivilliga tilläggsförsäkringar som kund tecknar på plats, betalas direkt till det lokala hyrbilsföretaget. Har du inte lagt till eller tecknat något sådana så är du välkommen att skicka in en kopia på hyresavtal och e.v faktura/kvitto till oss på kundtjänst på kundtjanst@globalcar.se, så ska vi reda ut detta och återbetala dig ev mellanskillnad.

Vänliga hälsningar, Globalcar

 


Hyrde bil i Rom 4star

Destination: Pisa – Airport Galileo Galilei  it
Skrivet av Jenny den 24 augusti 2012

Åkte med bil från Rom till Neapel. Allt gick jätte smidigt! Jag gillar dock inte att man reserverar 1000 euro på kortet ifall nåt skulle hända. Italienare kör helt galet, var lite nervös över att få en repa eller buckla på bilen. Men vi hade inga krångel alls!

 


Allt fungerade perfekt5star

Destination: Nice – Airport  fr
Skrivet av Håkan Rundgren den 16 augusti 2012

Inga problem allt var smidigt. Bilen var helt perfekt för oss. Tack

 


Snabbt, smidigt samt mycket bra priser på era hyrbilar4star

Destination: Girona – Airport  esp
Skrivet av Håkan Rosén den 15 augusti 2012

Allt har gått som planerat.

 


Enkelt, snabbt och smidigt4star

Destination: Geneva – Airport  ch
Skrivet av Marie Lundgren den 10 augusti 2012

Allt gick smidigt. Servicen vid uthämtning av bilen gick fort. Personen bakom disken var fåordig men konkret. Minus då jag fick fråga efter en karta vilken var begränsad.

 


Ej tillfredställande.2star

Destination: Barcelona – Airport  esp
Skrivet av Magdalena Aguirre-Aquino den 4 augusti 2012

För lång väntan för att hämta bilen, jag fick köa i 90 minuter, samt jag fick inte bilen som jag hade valt.

 


 

<

1

2

3

4

5

6

7

8

>